ДОБРОГО РАНКУ, ПЕРШОКЛАСНИКИ!
Прокидаємось, рухаємось та починаємо навчальний день!
МАТЕМАТИКА
Додавання двоцифрових чисел (Урок 96)
Переглянь відеоурок і виконуй все за вчителем!
Гімнастика для очей
Руханка для відпочинку
Пальчикова гімнастика
Відео-тренажер. Додавання виду 45+30
Відпочинок 10-15 хв
Українська мова
Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.

Українська мова
Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.
Крок 1. Відгадай загадки.
Що за птахи завітали? Що спільного у них? Що відмінне? Назви слово, що є частиною тіла птаха і має злиття «дз».
Так, це дзьоб.
Крок 1. Склади звукову схему слова «дзьоб».
Скільки букв у слові «дзьоб»? Скільки звуків? Чого менше? Чому? Порахуй кількість приголосних звуків? голосних? Скільки складів? Який висновок можна зробити?
Гімнастика для очей
Крок 3. Пропиши буквосполучення "Дз" , слова та речення в жовтому зошиті на с. 44.

Відпочинок: порухайся, попий води.
Крок 4. Прочитай с. 57 підручника "Українська мова. Буквар."
Про яких птахів розповідається у
тексті? Яка частина їх тіла є відмінною? Для чого птахам дзьоб? Що може робити дзьобом птах? Як ви думаєте, що автор хотів нам
сказати цим текстом?Чи вдалось це йому? Чому ви так думаєте? Який заголовок можна дібрати до тексту? Чому?
Крок 5. Виконай завдання в друкованому зошиті c. 42-43
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Гарних тобі вихідних!
Відпочивай!
До побачення!
Комментариев нет:
Отправить комментарий