четверг, 2 апреля 2020 г.

П'ЯТНИЦЯ 3 КВІТНЯ

Всім привіт! Гарного дня!

Урок 1 Математика.
Тема: Порівняння чисел у межах 20.   Порівняння двох числових виразів
Крок 1. Усний рахунок.
Крок 2. Робота з підручником с.175 завд.7 (усно)
Крок 3. Виконай. (записати у зошит в клітинку)
Крок 4. Робота з підручником с.174 завд. 4 (записати у зошит в клітинку)
Крок 5. Відпочинок 
Крок 6. Порівняй вирази https://learningapps.org/1685706
Крок 7.  Робота у друкованому зошиті с. 7 завдання 2
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ


Крок 8. Робота з підручником. с. 175
розв'яжи задачу завдання 6
На уроці фізкультури дітям видали 19 пар лиж і 8 пар ковзанів. Чого більше — лиж чи ковзанів? На скільки пар? (розв'язння записати у зошит в клітинку)
Крок 9.  Робота у друкованому зошиті с. 7 завдання 3, розв'яжи задачу 

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.




ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин

                            Урок №2 Українська мова

Тема: Букви Єє. Письмо великої букви Є.Текст.Тема тексту. Заголовок. 
 Крок 1. Прочитай і вивчи скоромовку.
- Про кого ця скоромовка? Хто такий єнот? Що ви дізналися про нього з минулого уроку? 
- Скільки звуків позначає буква є, коли стоїть на початку слова або перед приголосною? (Буква є позначає два звуки [йе], якщо стоїть на початку складу, після голосного).  
- Чи завжди буква є вихваляється двома звуками? У якій позиції буква є позначає  один звук? (Якщо буква є стоїть після  приголосного, вона позначає один звук і вказує на м’якість попереднього приголосного) 
- Які слова зі скоромовки мають букву є? 
- В яких словах буква є позначає два звуки? 
Крок 2. Робота з підручником.Читаємо склади.
Чим відрізняються ці пари ( твердий –м’який приголосний [н ] 
- Яку роль виконує буква є? Вказує на  м’якість попереднього приголосного 
- Наведіть приклади слів, у яких зустрічаються ці склади 
Крок 3.  Робота у зошиті с. 30
Порівняння друкованої літери  Є з писемною.
Велика буква є складається з двох елементів: великого лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє, і короткої горизонтальної прямої лінії. 

• Письмо букви в повітрі 
• Письмо букви пальчиком на парті 
• Письмо у зошиті 

Крок 4.  Відпочинок

Крок 5.  Робота з підручником.

Читаємо слова.Складаємо речення.
Крок 6.  Робота у зошиті с. 30 (допоможіть дітям написати  букву в та г або замініть слово на Єлисей)
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ


Крок 7.  Робота з підручником. Працюємо з текстом.

Прочитай назву. Хто таке каченя?  Що ти про нього знаєш?  
- Чи дійсно буває синє каченя? Ти таке бачив у реальному житті? А де можна побачити синє каченя? 
- Розкажи свої передбачення.
Крок 8. Прочитай.
- Чи збулись твої передбачення? 
- Що тебе вразило у тексті? Що здивувало? Ця історія із справжнього (реального) життя? 
- Чи хотів би ти опинитися на місці Єви? 
- Яку відповідь ти маєш на питання-заголовок до тексту.
КРОК 9. Повтори написання букви Єє та складів і слів з нею (зошит у косу лінію)

Крок 10. Зроби саморобку "Каченя" (будь яка техніка)
 Оригамі

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

Молодець! 
Ти гарно працював весь тиждень. Приємних вихідних!
До зустрічі в понеділок.
До побачення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий