Вітаю вас з початком нового дня!
Бажаю успіхів!!!
Розпочнемо...
Урок 1 Я досліджую світ.
Тема: Я досліджую дикорослі та культурні рослини. КРОК 1. Прочитай вірш.

Сіє, садить по порядку
Всю городину уряд:
баклажани, біб, буряк,
гарбузи, горох, гірчицю,
редьку, сою, моркву, мак,
перець, дині, кавуни,
кріп, петрушку, пастернак,
огірки і помідори,
кабачки і патисони,
і капусту, й бараболю,
і цибулю, і квасолю.
- Сієм, садим. Хай росте!
Ми городники на те.
Що садили першокласники?
Подумайте, чи всі рослини потребують того, щоб їх сіяли люди?
Хто знає, як називають рослини, які садять люди?
Сьогодні ми про це поговоримо
КРОК 2. Виконай завдання підручника, проаналізуй, чи правильно ти міркував у попередньому завданні
КРОК 3. Виконай завдання підручника
КРОК 4. Виконай завдання в зошиті
КРОК 7. Переглянь відео і скажи яку користь приносять культурні рослини?
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ
КРОК 8. Виконай завдання підручника
КРОК 9. Виконай завдання в зошиті
КРОК 10. Намалюй яблуко
як намалювати яблуко крок за кроком
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин
Урок №3 Українська мова
Тема:Букви Єє. Письмо малої букви є. Факти і думки.
КРОК 1. Послухай пісню. Про кого вона?
КРОК 2. Розглянь малюнок у підучнику с. 44
Що відбувається? Як ти це зрозумів?
Кого ти спостерігав на малюнку?
Як ти це зрозумів?
Що ти знаєш про єнотів?
Що тебе дивує на картинці? Чому?
Це реальна картинка чи фантазія художника? Чи дійсно єноти люблять ласувати яблуками?
Зроби звуко-буквенни аналіз слова єнот. Перевір за підручником.
КРОК 3. Пишемо у зошиті
Порівняння друкованої літери є з писемною.
Рядкова буква є складається з двох елементів: лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє, і короткої
горизонтальної прямої лінії.
• Письмо букви в повітрі
• Письмо букви пальчиком на парті
• Письмо у зошиті
Крок 4. Відпочинок
Крок 5. Робота з підручником.
Читаємо слова з різною силою голосу (тихо,звичайно, голосно)
Крок 6. Робота у зошиті с. 30, с.33
єв не пишемо - ми не вчили букву В
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ
Крок 7. Робота з підручником. Читаємо текст
Вчимося розрізняти факти і думки
Факт (від лат. Factum — зроблене) означає подію, те, що справді відбулося.
Думка — багатозначний термін, який, залежно від контексту, може означати: Те, що з’явилося внаслідок міркування, продукт мислення. Припущення, передбачення, намір, замисел, задум
Яка тема тексту? Про що він? Навіщо автор написав цей текст? Про що ви дізналися? Чи знали ви чому єнот має таку назву? Що єнот робить перш ніж поласувати молюском чи
слимаком? Як ви гадаєте єнот дика
тварина чи домашня? Чи бачили ви
єнота у домашніх умовах
Це спостереження за поведінкою єнота у природі – це факти
В домашніх умовах єноти їдять різну їжу,
яку не здобувають самі. Тому не мають
завжди створених умов для полоскання
їжі. Тому це припущення або думка ( за
спостереженнями деяких людей) Бо цю
інформацію перевірити не можна.
КРОК 8. Переглянь відео
КРОК 9. Повтори написання букви є та складів з нею (зошит у косу лінію)
КРОК 1. Послухай пісню. Про кого вона?
КРОК 2. Розглянь малюнок у підучнику с. 44
Що відбувається? Як ти це зрозумів?

Як ти це зрозумів?
Що ти знаєш про єнотів?
Що тебе дивує на картинці? Чому?
Це реальна картинка чи фантазія художника? Чи дійсно єноти люблять ласувати яблуками?
Зроби звуко-буквенни аналіз слова єнот. Перевір за підручником.
КРОК 3. Пишемо у зошиті
Порівняння друкованої літери є з писемною.
Рядкова буква є складається з двох елементів: лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє, і короткої
горизонтальної прямої лінії.
• Письмо букви в повітрі
• Письмо букви пальчиком на парті
• Письмо у зошиті
Крок 4. Відпочинок
Читаємо слова з різною силою голосу (тихо,звичайно, голосно)
Крок 6. Робота у зошиті с. 30, с.33
єв не пишемо - ми не вчили букву В
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ
Крок 7. Робота з підручником. Читаємо текст
Вчимося розрізняти факти і думки

Думка — багатозначний термін, який, залежно від контексту, може означати: Те, що з’явилося внаслідок міркування, продукт мислення. Припущення, передбачення, намір, замисел, задум
Яка тема тексту? Про що він? Навіщо автор написав цей текст? Про що ви дізналися? Чи знали ви чому єнот має таку назву? Що єнот робить перш ніж поласувати молюском чи
слимаком? Як ви гадаєте єнот дика
тварина чи домашня? Чи бачили ви
єнота у домашніх умовах
Це спостереження за поведінкою єнота у природі – це факти
В домашніх умовах єноти їдять різну їжу,
яку не здобувають самі. Тому не мають
завжди створених умов для полоскання
їжі. Тому це припущення або думка ( за
спостереженнями деяких людей) Бо цю
інформацію перевірити не можна.
КРОК 8. Переглянь відео
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
ВІДПОЧИНОК - 20-25 хвилин
Урок №3 Англійська мова
Увага! Зміни!Нова тема!
Тема: Смачна їжа. с. 80-82
Крок 1. Привітання
Крок 2. Вивчимо нову лексику. Переглянь відео і повторюй.
Крок 3. Робота з підручником с. 80-81, 82 завд. 1
Показуй картинки продуктів і називай слова англійською.
Крок 4. Відпочинок
Крок 5. Робота у зошиті с.60 завдання 1.Заверш малюнки та розфарбуй їх. Тоді скажи.
Крок 1. Привітання
Крок 3. Робота з підручником с. 80-81, 82 завд. 1
Показуй картинки продуктів і називай слова англійською.
Крок 4. Відпочинок
Крок 6. Переглянь відео ще і повтори вивчене.
Крок 7. Тепер дивись і називай.
Крок 8. Повтори назви вивчених англійських літер. Напиши велику і малу в зошит (в косу лінію) Ось так
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Молодці!!! На сьогодні все, чекаю вас завтра.
Молодці!!! На сьогодні все, чекаю вас завтра.
Комментариев нет:
Отправить комментарий