вторник, 31 марта 2020 г.

СЕРЕДА 1 КВІТНЯ


Доброго ранку, мої дорогі учні!
Почнемо навчатися!

Урок № 1 Я досліджую світ
Тема: Я досліджую листяні і хвойні дерева.

Крок 1. Відгадайте загадки.

  • Що повітря очищає,
  • вдень від спеки захищає
  • ще й від вітру в час негоди,
  • є частинкою природи.
  •                                       (Дерево)
  • Влітку і взимку вбрання одне,
  • Та кличуть дітки завжди мене.
  • Щоб я на свято до них прийшла,
  • Смаколиків багато їм принесла.
  •                                        (Ялинка)
Як ти вже здогадався ми сьогодні будемо говорити про рослини, а саме про дерева та ялинку. Дізнаємось чим вони подібні і чим відрізняються.

Крок 2. Переглянь відео.

Крок 3. Пригадай з яких части складається рослина.
Виконай завдання 1 з підручника.

Крок 4. Прочитай. Чи правильними були твої припущення в попередньому завданні.Що стало для тебе новим?


Крок 5. Відпочинок 

Крок 6.  Виконай завдання зошита. 
Назви відомі хвойні дерева 


Крок 7.   Пограй в інтерактивну гру
Листяні і хвойні дерева та кущі.
Крок 8.   Поміркуй над завданням 
підручника. 
Крок 9.   Прочитай, де іще можна зустріти 
колючки. Виконай завдання 
після тексту 
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ

Крок 10.Виконай завдання зошита. 
  Крок 11.Переглянь відео і повтори все що дізнавсь на уроці.


ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин



                     Урок №2 Математика
Тема: Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового  виразу. 

Крок 1. Робота з підручником. с. 174
З чисел 10, 16, 12, 8, 17, 18, 11 випиши: 
(у зошит в клітинку)



Крок 3. Робота з підручником. с. 174
(записати у зошит в клітинку)



Крок 4. Відпочинок

Крок 5. Порівняй вираз і число
(записати у зошит в клітинку) тільки це

Крок 6.  Робота у друкованому зошиті с. 7 завдання 1


ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ

Крок 7. Робота з підручником. с. 174
розв'яжи задачу завдання 5

У магазині було 16 гірських велосипедів, а спортивних — на 3 більше. Скільки спортивних велосипедів було в магазині?
(розв'язнная записати у зошит в клітинку)

Крок 8.  Робота у друкованому зошиті с. 7 завдання 4, розв'яжи задачу 

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

ВІДПОЧИНОК - 20-25 хвилин


                     Урок №3 Українська мова
Тема: Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки В.О. Сухомлинського. 

Крок 1. Переглянь відео.

Які ім’я та прізвище ви почули у відео? 
Про кого писав свої казки Василь Сухомлинський? 

Хто із вас читав або слухав казки цього автора? 

Ми сьогодні ознайомимося з казками В.О. Сухомлинського

Крок 2. Послухай казку

Що тобі сподобалося у казці? 
Що не сподобалося?  

Що  вразило? обери


Крок 3. Відпочинок

Крок 5. Повтори напсання вивчених букв, складів

Крок 6. Робота у зошиті с 34

 Крок 6. Прочитай (на вибір)



Василь Сухомлинський

КУДИ ПОСПІШАЛИ МУРАШКИ
На дереві сиділа білочка. Вона їла горіх. Смачний, бо аж очі заплющила. Крихітка горішка впала на землю. За нею друга, третя. Багато крихіток впало на землю.
А стежечкою між травою бігла Мурашка. Поспішала по їжу маленьким мурашенятам. Вона прямувала на баштан: чула, що там є багато солодких крихіток кавуна. Раптом чує — падають з дерева крихітки горішка. Попробувала Мурашка — горішок запашний і смачний. Понесла Мурашка крихітку горішка до мурашника, розповіла сусідам: «Біжімо, мурашки, по горішки». Зібралися мурашки в дорогу. А дітки Муращині їдять крихітку, що принесла мама, діляться з товаришами. Всім діткам у мурашнику вистачило ще й залишилося. А мурашки вже під деревом. Зібрали крихітки й понесли додому. Вистачить їжі на зиму.
За матеріалами: Василь Сухомлинський, "Куди поспішали мурашки". Казки. Для дошкільного віку. Художник Галина Сокиринська. Київ, "Веселка", 1981, стор. 5.


Василь Сухомлинський

СУПЕРЕЧКА ДВОХ КНИГ

У бібліотеці на полиці стояли поруч дві книги. Одна — в шкіряній оправі, назву тиснено золотими літерами. Це книга про Великого Завойовника. Друга — в тонкій сіренькій обкладинці. Цо книга лро Плугатаря й Сіяча.
— Люди стають розумні завдяки тому, що читають мене. Якби не було Завойовників, не було б ні Могутності, ні Слави.
Книга про Плугатаря і Сіяча й питає:
— А де той Завойовник, про якого ти розповідаєш? Про якого Завойовника в тебе написано?
— Він пройшов увесь світ. Перед чим тремтіли народи. Він спалив тисячу міст і підкорив ото народів.
— А де ж він тепер?
— Книга про Великого Завойовника мовчала.
— А я знаю, де твій Завойовник, — каже книга рро Плугатаря й Сіяча. — Він зогнив у землі. А мої Плугатар і Сіяч живуть вічно.
За матеріалами: Сухомлинський Василь Олександрович. Вогнегривий коник: Казки. Притчі. Оповідання. Упорядник і передмова О.В. Сухомлинської. Друге видання. Художнє оформлення Є.В. Запорожець. Київ, видання "Вікар", 2008, стор. 48.

Крок 7. Оціни себе

Для розуміння прочитаного не забуваємо про питання: "Про що ти дізналась\дізнався", "Про кого ти читав\читала?", "Що тебе здивувало?"

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.


 Молодці!!! На сьогодні все, чекаю вас завтра.

Комментариев нет:

Отправить комментарий