понедельник, 4 мая 2020 г.

ВІВТОРОК 5 ТРАВНЯ

Доброго ранку!
Гарного вам дня!
Бажаю успіхів та наснаги!
Прокидаємося та рухаємось!
Отже, почнемо...
 Математика.

Час. Повторення вивченого

Переглянь відео урок, виконуй все за вчителем
Виконай завдання в друкованому зошиті с. 20-21
Гімнастика для очей
Руханка для відпочинку
Пальчикова гімнастика

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Відпочинок 10-15 хв

Анлійська мова
Я можу грати
Good morning, pupils! How are you?
Доброго ранку, учні! Як ваші справи?
Повтори вивчену лексику
Робота з підручником с. 94
Послухай, покажи і повтори
Спробуй самостійно 
А тепер виконай впр. 2 с. 94 Подивись і скажи 
(She\He can...\ can't...)
Виконай завдання в друкованому зошиті c. 73
(аудіофайл додається у вайбер)
Відпочинь і поспівай пісеньку

Вивчи нові літери





Виконай завдання в друкованому зошиті c. 74
Пропиши нову букву в зошиті с.11
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Відпочинок 20-25 хв

Українська мова
Букви Юю. Письмо малої букви ю і письмо великої букви Ю. Вірш. Тема вірша.Головний герой.Що я люблю.  
Крок 1.Переглянь відео 1.
Що відбувалося? Що відчували діти? 
Зроби звуко-буквений аналіз слова калюжа
Який звук позначає буква ю ? (буква ю у середині складу позначає один звук [ у ] і пом' якшує попередній приголосний)
Переглянь відео 2.
Що це за будівля? З чого її роблять? Яке житло вона вам нагадує? (намет)
Зроби звуко-буквений аналіз слова юрта.
Які звуки позначає буква ю на початку слова? Буква ю на початку слова або складу позначає два звуки [ й у ] 
Чому у першому складі букв дві, а звуків три ?
Крок 2. Пограй у гру.


 Крок 3.Прочитай склади с. 67 і слова впр. 1 с. 66
Руханка для відпочинку
Крок 4. Порівняй друковані і рукописні букви Юю. Переглянь відео і напиши маленьку ю і велику букву Ю в жовтому зошиті с.51. Повтори написання в зошиті в косу лінію.
Пальчикова гімнастика
Крок 5. Прочитай вірш.Хто герой вірша? Про 
що вірш? Яка його тема? 
Крок 6. Пишемо склади і слова з маленькою та великою буквою Ю. Напиши речення. Повтори написання в зошиті в косу лінію.
Руханка для відпочинку
Крок 6. Розглянь малюнок Про кого буде текст? Що дізнаємося про дівчинку? про хлопчика?Прочитай. 

Розкажи про свої улюблені справи. Спочатку, чим ти любиш займатися, потім – чим не любиш. 
Виконай завдання в друкованому зошиті с. 54

ТИ МОЛОДЕЦЬ!
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
До нових зустрічей!До побачення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий