воскресенье, 5 апреля 2020 г.

ПОНЕДІЛОК 6 КВІТНЯ

Вітаю вас з початком нового робочого тижня!
Хочу порадувати вас вашими роботами. 
Ви просто молодці!
(Але не всі виконали)

Також дуже добре, що прийняли участь у флешмобі "Читаю вдома улюблену книжку". 
Ось тримайте фотозвіт!
(Але не всі прийняли участь)
Отже, переходимо до навчання.

Розпочнемо...
Урок 1.  Я досліджую світ
Тема: Чому рослини такі різні?
Крок 1. Розглянь малюнок
Що зображено? У якій місцевості? Що тобі допомогло зробити такий висновок? Коли це відбувається? Чому ти так вирішив? Що можна відчути? Які звуки? Які відчуття, коли погляд спрямовуєте на сонячні промені? Яку назву можна дати картині? 
Крок 2. Переглянь відео.

Крок 3. Робота з підручником с. 42. Назви, що потрібно для життя рослин?


Крок 4. Прочитай

Крок 5. Виконай завдання у зошиті.

Крок 6. Відпочинок

Крок 7.Робота з підручником с. 42. Порівняй рослини та умови їхнього життя. 


Крок 8.Робота у зошиті. Уважно прочитай та виконай завдання зошита. Подумай, які кольори треба підібрати до  кожного з малюнків. Розфарбуй малюнки.

Крок 9. Зроби висновок
Крок 10. Пограй у гру.

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин

Урок 2 Математика
Тема: Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка 
Крок 1. Обчисли. Що котик покладе в каструлю?
Крок 2. Пригадай як називаются компоненти дії додавання?
Сьогодні ми будемо вчитися знаходити невідомий доданок
Крок 3.Робота з підручником с. 175-176 завд. 1
ЗАПАМ'ЯТАЙ!!!


Крок 4. Робота з підручником с. 176 завд. 2. Перемалюй і доповни схему. Розв’яжи задачу. (розв'язання записати у зошит)
Семеро козенят вчили уроки. Двоє читали «Буквар», а решта — писали літери. Скільки козенят писали літери?
Крок 5. Відпочинок.
Крок 6. Робота з підручником с. 176. завд. 3 і 4. Розв’яжи задачі. (розв'язання записати у зошит) Змоделюй за допомогою схеми (на окремому листку, картинки для прикладу)

3. Зробивши уроки, семеро козенят пішли бавитися на галявину. Дехто стрибав зі скакалкою, а троє — грали у футбол. Скільки козенят стрибали зі скакалкою?
4. У їжачка — 4 грибочки. Скільки грибочків у білочки, якщо раз у них 17 грибочків?
Крок 7. Робота з підручником с. 176. завд. 6. Обчисли (записати у зошит)
ВІДПОЧИНОК: ВИПИЙ ВОДИ, ПОРУХАЙСЯ
Крок 8. Робота у зошиті с. 8. завд. 1,2

 ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

ВІДПОЧИНОК - 20-25 хвилин

Урок 3. Українська мова
Тема. Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато».  
Сьогодні пропоную тобі переглянути відеоурок, створений для дистанційного навчання у віртуальній школі видавництва "Ранок".
Слухай вчителя і виконуй усі завдання за ним.

Не забудь виконати у зошиті с. 31 (перша половина), с.33 завд. 4, та почитати усю ст. 46 у книжці



Посилання для гри: Гра "Один - багато"
Мультфільм про мильні бульбашки
Як зробити мильні бульбашки

 ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

Сподобався урок?Я думаю що так!
Ти молодець, чудово впорався. Відпочивай!До завтра!До побачення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий