
ü привітання, коли кожна дитина,
сидячи в колі, ввічливо й цікаво вітається з іншими дітьми;
ü обмін інформацією, коли учні висловлюють
власні ідеї, почуття, а також обмінюються важливою для них інформацією та
досвідом. «Обмінінформацієюформує у
школярівнавичкивільнихвисловлювань перед іншимидітьми та батьками»;
ü групове заняття, коли діти об'єднуються
в групи для співу, гри в ігри, участі у різних приємних заняттях;
ü щоденник вражень, коли у звичайному
зошиті, альбомі для малювання чи блокноті учні ведуть власні записи.

Завдання ранкової зустрічі:
Ø
налаштувати
дітей на конкретну тему;
Ø
частково
перевірити рівень знань з даної теми;
Ø
розробити
спільно з учнями план роботи на день дня.
Планування
ранкових зустрічей може базуватися на темі тижня. Тоді ранкові зустрічі
розглядаються як тематичні. Окрім цього, така форма роботи може ґрунтуватися на
будь – якій інформації. В такому випадку, ранкові зустрічі будуть
інформаційними, тобто містити якусь інформацію.
Незалежно
від видів, ранкові зустрічі містять чотири основні компоненти:
1) Вітання. Учні разом
із вчителем розміщуються в колі. Усі діти вітаються, і це забезпечує розуміння,
що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що
допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює
спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

3) Обмін інформацією. Учні
висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми
для обговорення. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін
інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено
говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а
учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі
товаришів.

Комментариев нет:
Отправить комментарий