воскресенье, 29 марта 2020 г.

ПОНЕДІЛОК 30 БЕРЕЗНЯ


Доброго ранку, шановні батьки!
Карантин - річ, звичайно, несподівана.
Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров'я, а ще й для тренування навички планування справ та відповідальності.
Наші діти, з вашою допомогою, вже знайомі з навчанням не в школі. Сподіваюсь, що зараз дітям буде легше.
Для вашої зручності уроки будуть в 2 форматах:
- в блозі: відео з поясненням, фото, ілюстрації, ігри для закріплення або кращого розуміння.
- як зазвичай у групі Вайбер
Ваш вибір, що обрати для вашої родини.

ТЕРМІНИ публікації уроків згідно звичайному навчальному розкладу (починаємо сьогодні на період з 30 березня по 3 квітня )

·                     прошу завести "Читацький щоденник"(в форматі зручному для вашої родини). Незалежно від моїх завдань, дитина має читати щодня по 15-20 хвилин. Краще вголос поруч з вами. Для розуміння прочитаного не забуваємо про питання: "Про що ти дізналась\дізнався", "Про кого ти читав\читала?", "Що тебе здивувало?" та інші. 
·                     будемо проводити з дітьми "Творчі марафони" (ліпити, вирізати..) Корисно і для дрібної моторики, і для творчого розвитку, і для того, щоб не весь час сидіти з гаджетами. Для підтримки інтересу та мотивації, прошу фотографувати результат роботи та надсилати у групу в Вайбері.
·                     надаю посилання на корисні ресурси, які можна використати додатково за бажанням.

ШВИДКОЧИТАННЯ для дітей  Є безкоштовна пробна версія.
РОЗУМНИКИ Дуже рекомендую!!! Натискаєте "Повний доступ для учня на період карантину". Необхідна реєстрація та встановлення програми  (як свтановити) (Потім не видаляйте, планую з 2 класу використовувати ці ігри в класі і вдома). Хто зареєструвався МОЛОДЦІ!!!!!



Нам з вами випала нагода показати дітям, як змінюється світ та навчання в ньому! Тримаємося! Ми разом! Всім здоров'я!

Отже, вітаю вас, разом з дітьми, у ВІРТУАЛЬНОМУ 1 КЛАСІ!



Розпочинаємо....

ДОБРОГО РАНКУ, ЛЮБІ УЧНІ!
Сподіваюсь ви вчора чудово відпочили, а сьогодні гарно виспалися і готові до незвичного!
 А саме до навчання вдома по іншому!
Я вірю в вас!  Опановуємо СУПЕР-СИЛОЮ "Я можу вчитися сам!"

Урок 1 : УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: Буква Ее. Письмо малої букви еТекст. Тема тексту. Головна думка

Крок 1. 
Розгляньте малюнок в підручнику. с. 42 угорі
Що відбувається? Як це зрозуміли?
Що відчуває мишенятко? Що відчуває кіт?
Що вас дивує? Що тут нереального або фантастичного?





Що спільного в цих словах? (Буква е)

Крок 2. Працюємо із підручником с. 42 завдання 1. Прочитай слова і відшукай слово до схеми. 


Крок 3. Потренуйся писати рукописні літери спочатку в жовтому зошиті (прописи) - с. 29.



Крок 4. РУХАНКА – ВІДПОЧИНОК

Крок 5. Потренуйся писати склади з буквою е  (прописи) - с. 29.

Далі в зошиті у косу лінію,  попроси маму хай напише зразок

Крок 5. Тренуємо навичку читання:
1. пограй в інтерактивну гру (зайди за посиланням)

2. підручник, с.42 завдання 2.
Визнач тему тексту та головну думку


Поради щодо небезпеки електричного струму 


Виконай завдання в зошиті с. 32


Крок 6. Досліджуємо. 

Лінія часу. Джерело світла від давнини до наших часів



ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин

Урок 2 : МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа 
(хто вже пройшов цю тему, ще раз повторіть)

Крок 1. Полічи

Крок 2. Обчисли (зайди за посиланням) 
https://learningapps.org/view6414226


Крок 3. Розглянь малюнки у підручнику на с. 170.

Це розрядна таблиця. Числа мають десятки і одиниці. У числі 13 - 1 - це десятки, а 3 - це одиниці. У числі 20 - 2 це десятки, а 0 це  одиниці3. А число 4 має тільки одиниці.
Запам'ятай!

Крок 4. Доповни усно таблиці на с. 171
Крок 5. Прочитай і запиши числа у зошит у клітинку
Крок 6. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
 Крок 7. запиши числа у зошит у клітинку
Крок 8. Виконай завдання 2 на с.173 підручника.(записати у зошит у клітинку)
Крок 9. пограй в інтерактивну гру (зайди за посиланням)  Десятки одиниці
https://learningapps.org/7280636

Крок 10. Розв'яжи задачу
Із одного страусового яйця можна приготувати 10 порцій омлету. Скільки порцій омлету можна приготувати з двох страусових яєць?
Крок 11. Виконай завдання у друкованому зошиті Ч.4 с. 6
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

ВІДПОЧИНОК - 20-25 хвилин

Урок 3 : Я досліджую світ
ТЕМА: Формування уявлень про дерева, кущі та трави.

Крок 1. Пограй у гру та пригадай з чого складається рослина. 
 Органи рослини  (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/watch?v=p3459fhvc18 

Крок 2. Переглянь відео.

Крок 3. Робота з підручником. с. 39
Розглянь малюнки і прочитай.

Крок 4. Робота у зошиті. с. 33 завдання 1

Крок 5. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.

Крок 6. Робота з підручником. с. 39 завдання 2
Знайди на малюнку спочатку дерева, потім кущі і останнім - трав'янисті рослини

Крок 7. Пограй у гру
Дерева, кущі, квіти (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/3347189

Крок 8. Робота у зошиті. с. 33 завдання 2

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

 Молодці!!! На сьогодні все, чекаю вас завтра.

Комментариев нет:

Отправить комментарий