Доброго ранку, шановні батьки!
Карантин - річ, звичайно, несподівана.
Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров'я, а ще й для тренування навички планування справ та відповідальності.
Наші діти, з вашою допомогою, вже знайомі з навчанням не в школі. Сподіваюсь, що зараз дітям буде легше.
Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров'я, а ще й для тренування навички планування справ та відповідальності.
Наші діти, з вашою допомогою, вже знайомі з навчанням не в школі. Сподіваюсь, що зараз дітям буде легше.
Для вашої зручності уроки будуть в 2 форматах:
- в блозі: відео з поясненням, фото, ілюстрації, ігри для закріплення або кращого розуміння.
- як зазвичай у групі Вайбер
Ваш вибір, що обрати для вашої родини.
- в блозі: відео з поясненням, фото, ілюстрації, ігри для закріплення або кращого розуміння.
- як зазвичай у групі Вайбер
Ваш вибір, що обрати для вашої родини.
ТЕРМІНИ публікації уроків згідно звичайному навчальному розкладу (починаємо сьогодні на період з 30 березня по 3 квітня )
· прошу завести "Читацький щоденник"(в форматі зручному для вашої родини). Незалежно від моїх завдань, дитина має читати щодня по 15-20 хвилин. Краще вголос поруч з вами. Для розуміння прочитаного не забуваємо про питання: "Про що ти дізналась\дізнався", "Про кого ти читав\читала?", "Що тебе здивувало?" та інші.
· будемо проводити з дітьми "Творчі марафони" (ліпити, вирізати..) Корисно і для дрібної моторики, і для творчого розвитку, і для того, щоб не весь час сидіти з гаджетами. Для підтримки інтересу та мотивації, прошу фотографувати результат роботи та надсилати у групу в Вайбері.
· надаю посилання на корисні ресурси, які можна використати додатково за бажанням.
ШВИДКОЧИТАННЯ для дітей Є безкоштовна пробна версія.
РОЗУМНИКИ Дуже рекомендую!!! Натискаєте "Повний доступ для учня на період карантину". Необхідна реєстрація та встановлення програми (як свтановити) (Потім не видаляйте, планую з 2 класу використовувати ці ігри в класі і вдома). Хто зареєструвався МОЛОДЦІ!!!!!
Нам з вами випала нагода показати дітям, як змінюється світ та навчання в ньому! Тримаємося! Ми разом! Всім здоров'я!
Отже, вітаю вас, разом з дітьми, у ВІРТУАЛЬНОМУ 1 КЛАСІ!
Розпочинаємо....
ДОБРОГО РАНКУ, ЛЮБІ УЧНІ!
Сподіваюсь ви вчора чудово відпочили, а сьогодні гарно виспалися і готові до незвичного!
А саме до навчання вдома по іншому!
Я вірю в вас! Опановуємо СУПЕР-СИЛОЮ "Я можу вчитися сам!"
Урок 1 : УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: Буква Ее. Письмо малої букви е. Текст. Тема тексту. Головна думка
Розгляньте малюнок в підручнику. с. 42 угорі
Що відбувається? Як це зрозуміли?
Що відчуває мишенятко? Що відчуває кіт?
Що відбувається? Як це зрозуміли?
Що відчуває мишенятко? Що відчуває кіт?
Що вас дивує? Що тут нереального або фантастичного?

Що спільного в цих словах? (Буква е)
Крок 2. Працюємо із підручником с. 42 завдання 1. Прочитай слова і відшукай слово до схеми.
Крок 3. Потренуйся писати рукописні літери спочатку в жовтому зошиті (прописи) - с. 29.
Крок 4. РУХАНКА – ВІДПОЧИНОК
Крок 5. Потренуйся писати склади з буквою е (прописи) - с. 29.
Далі в зошиті у косу лінію, попроси маму хай напише зразок
Крок 5. Тренуємо навичку читання:
1. пограй в інтерактивну гру (зайди за посиланням)
2. підручник, с.42 завдання 2.
Визнач тему тексту та головну думку
Поради щодо небезпеки електричного струму
Крок 6. Досліджуємо.
Лінія часу. Джерело світла від давнини до наших часів
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин
ВІДПОЧИНОК - 10-15 хвилин
Урок 2 : МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа
(хто вже пройшов цю тему, ще раз повторіть)
Крок 1. Полічи
Крок 2. Обчисли (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/view6414226
Крок 3. Розглянь малюнки у підручнику на с. 170.
Це розрядна таблиця. Числа мають десятки і одиниці. У числі 13 - 1 - це десятки, а 3 - це одиниці. У числі 20 - 2 це десятки, а 0 це одиниці3. А число 4 має тільки одиниці.
Запам'ятай!
Крок 4. Доповни усно таблиці на с. 171
Крок 5. Прочитай і запиши числа у зошит у клітинку
Крок 6. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Крок 7. запиши числа у зошит у клітинку
Крок 8. Виконай завдання 2 на с.173 підручника.(записати у зошит у клітинку)
Крок 9. пограй в інтерактивну гру (зайди за посиланням) Десятки одиниці
https://learningapps.org/7280636
Крок 10. Розв'яжи задачу
Із одного страусового яйця можна приготувати 10 порцій омлету. Скільки порцій омлету можна приготувати з двох страусових яєць?
Крок 1. Полічи
Крок 2. Обчисли (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/view6414226
Крок 3. Розглянь малюнки у підручнику на с. 170.
Це розрядна таблиця. Числа мають десятки і одиниці. У числі 13 - 1 - це десятки, а 3 - це одиниці. У числі 20 - 2 це десятки, а 0 це одиниці3. А число 4 має тільки одиниці.
Запам'ятай!
Крок 5. Прочитай і запиши числа у зошит у клітинку
Крок 6. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Крок 8. Виконай завдання 2 на с.173 підручника.(записати у зошит у клітинку)
Крок 9. пограй в інтерактивну гру (зайди за посиланням) Десятки одиниці
https://learningapps.org/7280636
Крок 10. Розв'яжи задачу
Із одного страусового яйця можна приготувати 10 порцій омлету. Скільки порцій омлету можна приготувати з двох страусових яєць?
Крок 11. Виконай завдання у друкованому зошиті Ч.4 с. 6
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
ВІДПОЧИНОК - 20-25 хвилин
Урок 3 : Я досліджую світ
ТЕМА: Формування уявлень про дерева, кущі та трави.
Крок 1. Пограй у гру та пригадай з чого складається рослина.
Органи рослини (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/watch?v=p3459fhvc18
Крок 2. Переглянь відео.
Крок 3. Робота з підручником. с. 39
Розглянь малюнки і прочитай.
Крок 4. Робота у зошиті. с. 33 завдання 1
Крок 5. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Крок 6. Робота з підручником. с. 39 завдання 2
Знайди на малюнку спочатку дерева, потім кущі і останнім - трав'янисті рослини
Крок 7. Пограй у гру
Дерева, кущі, квіти (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/3347189
Крок 8. Робота у зошиті. с. 33 завдання 2
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Молодці!!! На сьогодні все, чекаю вас завтра.
Крок 1. Пограй у гру та пригадай з чого складається рослина.
Органи рослини (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/watch?v=p3459fhvc18
Крок 2. Переглянь відео.
Крок 3. Робота з підручником. с. 39
Розглянь малюнки і прочитай.
Крок 4. Робота у зошиті. с. 33 завдання 1
Крок 5. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Крок 6. Робота з підручником. с. 39 завдання 2
Знайди на малюнку спочатку дерева, потім кущі і останнім - трав'янисті рослини
Крок 7. Пограй у гру
Дерева, кущі, квіти (зайди за посиланням)
https://learningapps.org/3347189
Крок 8. Робота у зошиті. с. 33 завдання 2
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Молодці!!! На сьогодні все, чекаю вас завтра.
Комментариев нет:
Отправить комментарий